Pristup dječjim osjećajima nije u potpunosti moguć verbalnim putem i racionalnim uvidom zbog obilježja njihova razvoja – njihove su verbalne, kognitivne i emocionalne sposobnosti tek u razvoju. Također, u radu s djecom nužno je poštovati i obrane i nježno im nuditi siguran prostor za izražavanje, istraživanje i probavljanje bolnih emocionalnih iskustva te isprobavanje i istraživanje novih načina rješavanje problema.
Kako je primaran jezik djece upravo igra, zaronit ćemo u taj svijet kako bismo im bili suputnik u istraživanju njihovih iskustava.
Reci mi i ja ću zaboraviti. Poduči me i ja ću se sjetiti. Uključi me u rad i ja ću naučiti.
Benjamnin Franklin
Zaista vjerujemo da se najbolje uči u sigurnoj atmosferi, uz igru i kroz vlastito iskustvo. Stoga smo tako i zamislili ovu trodnevnu edukaciju. Prvenstveno, da bude praktična i iskustvena. Uz kratak teorijski uvod, koji nam je nužan da bismo razumjeli zbog čega nešto radimo, puno prostora ostavit ćemo za to – kako to radimo. Drugim riječima, upoznat ćemo vas s raznovrsnim tehnikama iz terapije igrom, kreativnim tehnikama za istraživanje kao i dramskim tehnikama u grupnom radu s djecom, a zatim ćete ih prolaziti kroz vlastito iskustvo, u parovima i grupi.
Pokazat ćemo vam kako određene tehnike koristimo u svrhu dijagnostike i procjene, kako u fazama istraživanja te prorade i integracije iskustava.
Edukacija je namijenjena stručnjacima mentalnog zdravlja koji se bave savjetodavnim i psihoterapijskim radom s djecom predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta.
Broj mjesta u grupi ograničen je na 8, a minimalni broj prijavljenih sudionika je 6.
Prijave se vrše isključivo putem niže navedenog obrasca. Mjesta se rezerviraju uplatom bespovratnog pologa u iznosu prve rate ili uplatom cijele kotizacije.
*Kotizaciju je moguće platiti u 2 rate, ako se s plaćanjem krene u veljači. Mjesta se rezerviraju uplatom bespovratnog pologa u iznosu prve rate ili cjelokupnog iznosa.
Sanja Ivanušević, mag. psych., registrirani je terapeut igrom i osnivačica Centra za terapiju igrom (CETI). Sanjin glavni interes je psihoterapija djece i mladih i tretman emocionalnih i ponašajnih teškoća kroz terapiju igrom kao i edukacije stručnjaka kroz različite edukacije i radionice. Educirana je iz različitih pristupa terapije igrom (Child-centered play therapy, filial play therapy, “Learn to play”, Test svijeta, Integrativni model, Theraplay, Sandtray playtherapy, Gestalt terapija igrom), kod vodećih svjetskih stručnjaka. Trenutno je u edukaciji iz gestalt psihoterapije, a educirana je i iz područja kognitivno-bihevioralne psihoterapije. Organizator je i provoditelj dvogodišnje edukacije iz terapije igrom „Terapija igrom: temelji i tehnike“ odobrene od Američkog udruženja za terapiju igrom, edukacije za stručnjake mentalnog zdravlja „Čarobna svjetiljka“, seriju volonterskih predavanja „Kako rastu srce i pamet“ sa kolegicom Majom Bonačić iz Centra Coralina te drugih edukacija i stručnih usavršavanja.
Sara Budiir Bekan, mag. psych., nekoliko je godina volontirala, a zatim i radila kao psihologinja u udruzi Hrabri telefon gdje je bila uključena u individualni savjetodavni rad s djecom i roditeljima te grupne programe za djecu predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta. Nakon toga radi kao stručna suradnica u dječjem vrtiću. Honorarna je suradnica Zagrebačkog kazališta mladih u kojem vodi dramske grupe za djecu i mlade. Pohađala je dodatne edukacije iz područja savjetovanja, rada s roditeljima u procesu razvoda braka te razvojne procjene djece. Završila je edukaciju Čarobna svjetiljka, polazila je edukaciju iz bihevioralno-kognitivne terapije te trenutno završava edukaciju iz terapije igrom.